Case: Kymenlaakson OP – MERKITYKSELLISIÄ KOHTAAMISIA

Asiakaskokemuksen johtaminen

Yhteistyömme käynnistyi vuonna 2012, kun Kymenlaakson alueella viisi eri pankkia fuusioitui yhdeksi Kymenlaakson Osuuspankiksi. ”Näimme fuusiossa valtavasti mahdollisuuksia tuottaa parempaa asiakaspalvelua, kasvaa pankkina joka rakastaa asiakkaitaan ja joka toimii koko Kymenlaakson hyväksi”, pohjustaa Marjo Partio, Kymenlaakson Osuuspankin toimitusjohtaja. ”Yhteistyössä Trainers’ Housen kanssa rakensimme uuden pankin johtamiskulttuurin ja voittavan asiakaskokemuksen toimintatavan”, tarkentaa Partio.

Jokainen asiakaskohtaaminen on merkityksellinen

”Yhteistyömme Trainers’ Housen kanssa on ollut hedelmällistä ja keskeisin oppi on ollut se, että vain tulevaisuutta voi johtaa. Silloin on mahdollisuus vaikuttaa onnistumiseen”, kuvailee Partio. ”Olemme onnistuneet luomaan pankin, joka vetää ihmisiä puoleensa: ihmisten pankin”, kuvailee Partio. ”Nyt olemme rakentaneet vahvan pohjan ja vuodelta 2013 odotamme vahvoja tuloksia.”