Case: Naava – Viikon raikkaimmat tapaamiset

Merkittävää myynnin kasvua

”Tapaamismäärät ovat lisääntyneet merkittävästi. Myös tarjouskanta on kasvanut ja olemme päässeet keskustelemaan isojen yritysten johdon kanssa. Tähän mennessä noin joka toinen tapaaminen on johtanut tarjouspyyntöön. Tarjoukset Trainers’ Housen sopimiin tapaamisiin ovat olleet keskimäärin 10% suurempia, kuin kaikki vuoden 2017 tarjoukset keskiarvoltaan.

Valitsemamme kohderyhmä ei missään nimessä ole tavoitettavuuden osalta helpoimmasta päästä. Haluamme tapaamisia isojen brändien kanssa, joilla on paljon henkilöstöä. Näitä yrityksiä myös luonnollisesti tavoitellaan eniten”, Naavan aiempi myynti- ja markkinointijohtaja Aslak De Silva kertoo.

Neljä kiitosta yhteistyöstä

1. Yhteydenpito:
”Olemme olleet erityisen tyytyväisiä Trainers’ Housen viikoittaiseen raportointiin työn etenemisestä. Raporteissa on arvokasta markkinatietoa myyntijohdolle.”

2. Uusi kohderyhmä auki:
”Suomessa on paljon potentiaalisia yrityksiä, mutta emme ole omin voimin päässeet tapaamaan esimerkiksi isojen pörssiyritysten johtoa. Yhteistyöllä nopeutamme prosessia ja varmistamme sisäänpääsyn.”

3. Jatkuva kehittäminen:
”Pidämme siitä, että yhteistyö on vuorovaikutteista. Olemme tiimin kanssa aktiivisesti yhteydessä ja kehitämme ja hiomme toimintaa yhdessä.”

4. Aito kiinnostus:
”Koemme, että meitä arvostetaan ja meistä ollaan kiinnostuneita asiakkaana. Arvostamme Trainers’ Housen säännöllistä palautteenhakemista”, De Silva kertoo.