Oma myyntitiimimme ei enää pysty vastaamaan kasvavaan uusasiakashankinnan tarpeeseemme



Tuntuuko tutulta?

  • Myyjämme eivät tapaa riittävästi uusia asiakkaita
  • Haluamme että myyjämme käyttävät aikaa tuottavampaan tekemiseen
  • Myyjämme eivät uskalla soittaa
  • Kylmille kontakteille soittaminen koetaan epämiellyttäväksi
  • Meiltä puuttuu työkalut systemaattiseen soittotyöhön ja raportointiin
  • Myyjämme eivät osaa perustella tapaamisen arvoa puhelimessa
  • Emme pysty soittamaan joka viikko systemaattisesti
  • Emme osaa rakentaa soittolistoja
  • Meillä ei ole rakennettu erillistä outbound-mallia
  • Meillä ei ole keinoa seurata mitä tapaamisissa tapahtuu

Me autamme:

  • Soittaminen vaatii aikaa ja sitoutumista ja tekemisen täytyy olla systemaattista.
  • Varmistamme että myyjänne käyvät tapaamassa myös uusia asiakkaita
  • Olemme säännöllisesti yhteydessä haluamaanne kohderyhmään tapaamisen sopimiseksi
  • Raportoimme teille viikoittain keskusteluiden etenemisestä, samalla saatte arvokasta tietoa markkinastanne
  • Sparraamme omia soittajianne ja jaamme testattuja, hyviksi koettuja käytäntöjä
  • Autamme varmistamaan laadun prospektoinnissa ja kontaktoinnissa
  • Toimitamme tarvittaessa koko myyntiprosessin alkuvaiheen palveluna
  • Vuokraamme henkilökuntaamme auttamaan paikanpäälle outbound-toimintojen rakentamisessa
  • Huomioimme palvelussamme jo olemassa olevan markkinoinnin automaationne sekä sisäiset ja ulkoiset digitaaliset viestintäjärjestelmät
  • Muutostukitiimimme varmistaa että yhdessä sovittu tekeminen toteutuu
  • Hallinnoimme asiakkaidemme B2B-chat ympäristöjä

Apua ja ajatuksia