Joutuuko markkinoija tyrkyttämään?

Laadukasta yhteistyötä asiakkaan kanssa

Meidän hit rate, eli tapaamisten ja ei-vastausten suhde toisiinsa on erittäin hyvä. 40-50% hit rate tarkoittaa sitä, että lähes puolet kontaktoiduista päättäjistä ottaa meidän ehdottaessamme tapaamisen vastaan. Tähän vaikuttaa se, että me teemme todella tarkkaan alkutyöt asiakkaamme kanssa. Rakennamme yhdessä soittotarinan ja määrittelemme tämän jopa päättäjäprofiilin mukaan. Emme siis kerro aina samaa tarinaa kaikille, vaan pureudumme siihen, mitä asiakkaan potentiaalinen asiakas haluaa kuulla. Paras arvoa tuottava viesti saadaan rakennettua asiakkaidemme tietotaidon ja meidän soittotyön metodiikkamme myötä.

Jokainen soittaja valmennetaan työhön

Toinen vaikuttava tekijä on jokaisen soittajamme valmentaminen. Kaikille annetaan eväät onnistumiseen. Meillä on avoimen palautteen kulttuuri, eli istumme lähekkäin ja kuulemme toinen toistemme puhelut ja voimme täten antaa palautetta soittoihin liittyen. Opimme yhdessä joka päivä paremmaksi. Täällä tärkeintä on se, että tuotamme arvoa asiakkaalle. Ei se, kuinka monta tapaamista sovit päivässä. Tietenkin tämä on tuloksellista työtä – ilman puheluita et saa keskusteluja. Jos et käy keskusteluja niin et myöskään voi sopia tapaamisia. Emme missään nimessä tyrkytä tapaamisia, vaan pyrimme jatkuvasti miettimään kuinka kertoa ja toimia omalla tavallamme hyödyntäen asiakkaan kanssa rakennettua tarinaa. Jokainen puhelu on arvokas.