Myynnin Valmennusohjelma

Myynnin Valmennusohjelma

Haluatko myydä paremmin?

Myynnin Valmennusohjelma on tarkoitettu sinulle, joka haluat kehittyä myyntityön ammattilaisena. Tuotteita tai palveluja, jotka myyvät itse itsensä, ei käytännössä enää ole.

Ostaminen on muuttunut viimeisten vuosien aikana ja myyjien on muututtava pysyäkseen pelissä mukana. Myynnin Valmennusohjelman myötä saat kaikki tarvitsemasi tiedot ja työkalut, joita tarvitset onnistuaksesi työssäsi.

Matkan aikana saat tärkeää tukea sekä valmentajilta että muilta osallistujilta. Kolmen kuukauden mittaisella kurssilla otat asiantuntevassa ohjauksessa kantaa mm. näihin: mitä moderni myyntityö edellyttää, miten tunnistetaan ja rakennetaan myyntimahdollisuuksia, keinot varmistaa kaupallinen menestys asiakaskohtaamisissa sekä asiakkaan systemaattinen ohjaaminen kohti päätöksentekoa ja kaupan klousaaminen.

Ohjelma alkaa omien tavoitteiden asettamisesta ja pitää sisällään neljä valmennusta. Valmentajina toimivat kokeneet myynnin ammattilaiset Juuso Helokangas ja Marko Lehtinen. Valmennukset pidetään Trainers’ Housen tiloissa Espoossa (Innopoli 2).

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Kiinnostaako Myynnin valmennus?

Ota yhteyttä ja pyydä konsultiltamme tarjous ja lisätietoja. Palaamme sinulle heti seuraavana arkipäivänä.

LATAA ESITE

 

Myynnin Valmennusohjelman tuotepäällikkö
Sissi Moberg
050 376 1128

Kysy lisää

Kysy lisää

Jos sinulla kysyttävää valmennuksistamme, lähetä meille viesti. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Sending

Viime perjantaina otin käyttöön MyVassa läpikäydyn mallin ja se tuotti heti tulosta. Annoin asiakkaan kertoa omista ongelmakohdista ja haasteista, joihin oli miettinyt valmiit ratkaisuehdotukset. Tulos: Kauppa ykköskäynnillä! 🙂

Trainers’ Housen Myynnin valmennusohjelma yllätti myönteisellä tavalla! Valmennus on tarjonnut lukuisia hyödyllisiä vinkkejä, joita on ollut mahdollista siirtää omaan myyntityöhön välittömästi. Suosittelen lämpimästi!

Myynnin Valmennuksen myötä ajankäyttöni ja priorisointini on muuttunut. Stressaan vähemmän ja saan enemmän aikaiseksi. Todella hyvä apu ollut omaan arkeeni. Edelliseen liittyen, kokeilin asiakaskäynnillä seuraavaa: Printtasin Q3-osavuosikatsauksen johon highlight’asin tärkeimpiä pointteja. Kun dokkarin jätti tapaamisen ajaksi ’huomaamattomasti’ neukkarin pöydälle, huomasi että asiakas kiinnitti siihen huomiota. Käynnin lopuksi jopa sanoi ’Kiva nähdä, että olet palaveriin valmistautunut huolella’.