Uusasiakashankinta

Onko myyjillänne resursseja tehdä 400 soittoyritystä päivässä? Meillä on!

Ulkoistamalla meille B2B-myynnin toimenpiteitänne, myyjänne voivat keskittyä siihen, missä he ovat parhaita: myymiseen. Avullamme voitte saada moninkertaisesti kasvoaikaa asiakkaidenne kanssa kertoaksenne tuotteenne tai palvelunne hyödyistä.

Avullamme pystyt varmistamaan riittävän/kilpailuetua tuovan aktiivisuustason. Millään muulla ei ole väliä, jos asiakkaanne eivät koe olemassaoloanne. Meillä on konkreettisia tapoja kytkeä CRM markkinoinnin ja myynnin toimenpiteet ja yrityksen strategia, henkilöstön ja liiketoiminnan arkeen.

Emme buukkaa, vaan jokainen puhelu on bränditeko

1. Tapaamiset: Varmistamme myyjienne oikean ajankäytön ja aktiivisuuden, sopimalla heille asiakastapaamisia. Me emme buukkaa. Kohtelemme asiakkaitanne kunnioituksella.
2. Mitä kuuluu: Asiakkuuksienne huolenpito ja ylläpito. Harvempi asiakasvastuullinen pystyy aktiivisesti hoitamaan yli 20 asiakkuutta.
3. Kampanjat: Sähköpostit eivät nykyisin enää toimi. Jos haluat kertoa asiakkaallesi viestinne, heitä täytyy lähestyä puhelimitse.
4. Markkinakartoitus: Prospektointi kuuluu myyjän työhön, mutta harvempi ehtii tehdä sitä tarpeeksi laadukkaasti.
5. Päättäjätuntemus: Sähköiset ja yleiset tutkimukset ovat hyviä. Mutta ainoastaan henkilökohtaisilla puheluilla voidaan saada riittävän syvää informaatiota. Ihminen kertoo ihmiselle. Toteutamme asiakkaallenne täsmäselvityksiä, sekä win-lose -analyysejä myyntiprosessin eri vaiheista.

 

Oma Trainers’ House -tiimi

Synergia-etumme tulee teille suunnitellusta tiimistä. Teiltä ei tule enää ikinä loppumaan resurssit. Markkinoijamme ovat oman alansa ammattilaisia. Jatkuvan valmennuksen, sparrauksen ja henkilökohtaisten soittotarinoiden ansiosta yllämme projektista riippuen jopa 50% hitrateen! Asiakkaistamme noin 80% jatkaa yhteistyötä ensimmäisen projektin jälkeen.

Kirkastamme tarinasi ja autamme prospektoinnissa

Päättäjät ovat kiireisiä, joten soittotarinasi tulee olla kirkas, ytimekäs ja äärimmäisen henkilökohtainen puhelun vastaanottajalle. Me osaamme sen. Kirkastamme kanssasi soittotarinasi, seuraamme sen toimivuutta ja teemme muutoksia tarpeen tullen.

Myyjiesi aikaa ei kannata hukata, joten olemme todella tarkkoja prospektoinnista. Mitä useamman portaan läpi päätöksenteko tapahtuu, sitä todennäköisemmin kauppa ei kotiudu. Siksi tarkistamme liidisi, sillä haluamme myyjiesi tapaavan vain päättävässä asemassa olevia johtajia. Tutustu laadukkaan prospektoinnin ja soittostoorin rakentamiseen  blogitekstissämme tästä linkistä

Miksi Trainers’ House?

1. Tilastollisesti ja asiakaspalautteen valossa Suomen parhaat markkinoijat sopivat tapaamiset. Jokainen puhelu on bränditeko teille. Myös ei-vastanneille jää positiivinen kokemus soitosta.

2. Hitratemme on alan paras, keskimääriin 50 %. Emme palkitse soittajia yksittäisistä tapaamisista. He ovat tunti-/kuukausipalkalla. Varmistamme puhelujen laadun valmentamisen ja päivittäisen johtamisen kautta. Teemme todennetusti toimivia soittostooreja.

3. Kehityshakuisuus: olemme johdon kumppani myyntiprosessin kehittämisessä. Käytämme koko Trainers’ Housen osaamista tukeaksemme asiakkaan myynnin onnistumista. Sparraamme ja kehitämme yhdessä toimivaa mallia asiakkaan uusasiakashankintaan yhteistyön edetessä.

4. Me tunnemme asiakaskentän. Trainers’ Housella on vahvaa kokemusta b-to-b myynnistä. Osaamme puhua bisneksestä. Sovimme itsellemme ja asiakkaillemme vuosittain noin 40 000 tapaamista.

Haluatko lisätietoja?

Ota yhteyttä ja kerro tarpeestanne. Konsulttimme ottaa sinuun yhteyttä kahden arkipäivän kuluessa.

pdf-icon-20pxIgnis Oy:n rekisteriseloste