Case: Bauer Media – 16 VUODEN YHTEISTYÖ

16 vuoden yhteistyö

Trainers’ Housen ja Bauer Median yhteistyö on jatkunut jo 16 vuoden ajan. Vuodet ovat pitäneet sisällään kaksi suurta kehittämispolkua Bauer Medialla; esimiestyö ja johtaminen sekä kaupallisen tekemisen kehittäminen.

Pitkä yhteistyö näkyy asiakasymmärryksessä

Trainers’ House on toteuttanut yhdessä Bauer Median paikallismyynnin kanssa yrittäjille suunnattuja Kasvu 2016 ja 2017 kiertueita. ”Meillä oli paljon pk-asiakkaita, jotka ostivat mainontaa satunnaisesti. Halusimme paikallisyritysten markkinointiin jatkuvuutta ja tuloksellisuutta sekä jalkauttaa ajatusmaailman, että markkinointi on investointi eikä pelkkä kulu”, Bauer Median myyntijohtaja Janne Turunen kommentoi.

Kasvukiertueiden lisäksi Bauer Media on panostanut henkilöstönsä esimiesvalmennuksiin sekä valtakunnallisen myynnin valmennuksiin. ”Valmennuksissa erityisesti konkretiatasolle meneminen on saanut kiitosta. On tärkeää käydä läpi mitä kaikki tarkoittaa päivittäisellä ja viikoittaisella tasolla. Yhdessä sovittuja asioita päästiin jalkauttamaan saman tien”, Turunen jatkaa.

Kasvua kumppanuudesta

”Ennen Kasvu-projekteja meillä oli noin 10-15 paikallista yrittäjää, jotka käyttivät radiomainontaa ympärivuoden. Kasvu-projektin jälkeen näitä on reilusti yli 100 ja määrä on kasvanut vuosittain. Oli ilahduttavaa huomata että Trainers’ House ei ollut yhteistyössä mukana ainoastaan suorittamassa omaa rooliaan puheenvuorojen osalta. He olivat vahvasti mukana koko projektissa, ryhmähengessä ja selkeästi halusivat, että projekti onnistuu”, Turunen kiittää.