Case: Tikon – LISÄÄ TUNNETTUUTTA JA MYYNTIÄ

Lisää tunnettuutta ja myyntiä

”Meillä on kovat kasvutavoitteet. Haemme kasvua sekä olemassa olevista asiakkaistamme, että valituista uusista kohderyhmistä. Yhteistyöllä Trainers’ Housen kanssa halusimme vauhdittaa Tikonin uusasiakashankintaa sekä lisätä Tikonin tunnettuutta kohderyhmissä. Kun omalla pöydällä on monta läpivietävää tavoitetta ja uudistettavaa toimintatapaa, on järkevää ulkoistaa hyvälle kumppanille jokin osa-alue”, kertoo Tikonin myyntijohtaja Sami Solala.

Digitaalisen treenin ja perinteisen puhelintyön liitto

”Asetimme uusasiakashankintaan Trainers’ Houselle kovat tavoitteet; halusimme heti kesälomien jälkeen myyjiemme kalenterit täyteen asiakasneuvotteluja. Näin pystyimme varmistamaan syksyn myyntitavoitteiden toteutumisen”, Solala kommentoi.

Uusasiakashankinnan rinnalla Tikonin myyjät opiskelivat modernia myyntityötä Trainers’ Housen digitaalisessa myynnin valmennuksessa. ”Digitaalinen valmennus on osoittautunut erinomaiseksi avuksi niin myyjille kuin myynnin johdolle”, Solala jatkaa.

Satoja tapaamisia ja yli 2 000 keskustelun informaatio

Trainers’ House on sopinut Tikonille 330 tapaamista kahteen eri kohderyhmään 34% ja 20% hit rateilla. Yhteistyön jatkumisen ehtona oli asetettujen tavoitteiden saavuttaminen. ”Trainers’ House teki sen minkä lupasikin. En usko, että olisimme päässeet tähän ilman tapaamisten sopimisen ulkoistamista. Digitaalista myynnin valmennusohjelmaa suosittelen kenelle tahansa. Sisältöä kannattaa hyödyntää esimerkiksi omissa sisäisissä myyntipalavereissa”, Solala päättää.

Haluatko keskustella teidän tavoitteistanne?