Case: Holiday Club – Lisää asiakkaita ja tunnettuuden lisäämistä

Yli 500 uutta mahdolisuutta

”Halusimme tapaamisia sellaisten asiakasehdokkaiden kanssa, jotka eivät olleet aiemmin ostaneet meiltä palveluita. Trainers’ House on sopinut meille merkittävän määrän juuri näitä kohtaamisia. Muutamassa kuukaudessa tapaamisia oli kalenteroitu yli 500 kappaletta. Tapaamiset ovat johtaneet tarjouspyyntöihin sekä yhteistyöhön uusien asiakkaiden kanssa”, Holiday Clubin myyntijohtaja Tapio Honkamaa kertoo.

”Olen ollut erittäin tyytyväinen kumppanivalintaamme. Aiempiin kokemuksiin verrattuna Trainers’ House on ollut uusasiakashankinnassa ylivertainen. Työn laatu on vakuuttavaa ja meihin ollaan todella sitoutuneita”, Honkamaa jatkaa.

Reagointikykyä ja joustavuutta

”Myyjämme sopivat myös itse tapaamisia, mutta kaipasimme apua ajankäytön priorisoinniksi. Trainers’ House on auttanut meitä myös prospektoinnissa toimittamalla kohderyhmäämme sopivia asiakasehdokkaita. Tässä he ovat olleet todella proaktiivisia, eli etsineet aktiivisesti uusia potentiaalisia asiakkaita soittolistoille. Puheluissa käytettävän keskustelun rakenteen suunnittelimme yhdessä kartoittavaksi, jotta löydämme varmasti ne henkilöt ja yritykset, joille majoituspalvelumme ovat ajankohtaisia ja kiinnostavia”, Honkamaa kommentoi.

”Kommunikaatio toimii kaikkien kanssa hyvin ja soittotiimi on rohkeasti meihin yhteydessä jos tulee kysyttävää. Arvostamme molemmin puolista avoimuutta. Kumppanina Trainers’ House on osoittanut merkittävää reagointikykyä ja joustavuutta. Tapaamisissa olen kysynyt suoraan, kuinka asiakasehdokkaalle soitettu puhelu sujui. Trainers’ Housen tiimi ymmärtää meitä hyvin. Olen suositellut Trainers’ Housea muillekin uusasiakashankinnan kumppaniksi”, Honkamaa kiittää.