Case: Qvalia – UUSIA ASIAKKAITA

Uusia asiakkaita Trainers’ Housen avulla

Qvalian ja Trainers’ Housen yhteistyö on jatkunut jo vuodesta 2009. ”Uusasiakashankinnan ulkoistamiseen päädyttiin, jotta resurssit varsinaisiin asiakastapaamisiin sekä laadun ja määrän maksimointiin säästyy asiantuntijoille”, kertoo Qvalian COO Mika Luisto.

Hyvin johdettu yhteistyö tuo hyviä tuloksia

Trainers’ House sopii Qvalialle 350 tapaamista vuosittain. Qvalian kohderyhmää ovat Suomen suurimpien yritysten johto. Tapaamisten sopimisen hit rate on ollut yli 70%.

”Trainers’ Housen työskentely uusasiakashankinnassamme on hyvin johdettua ja pitkäaikainen yhteistyö näkyy. Trainers’ House lähettää meille joka viikko raportin tuloksista, jossa erityisen kiinnostava lisä on myös jokaisesta keskustelusta kirjatut kommentit”, kommentoi Qvalian Sales Director Jussi Torvinen.

Liikevaihto kasvussa

Yhteistyön aikana Qvalian liikevaihto on kaksinkertaistunut Suomessa ja uskomme sen jatkavan kasvuaan. Jopa 90% uusista asiakkaista tulee Trainers’ Housen kautta”, summaa Torvinen.