Haluamme tehdä asiakaskokemuksesta kilpailuedun, mutta emme välttämättä onnistu tässä yksin
Tuntuuko tutulta?
- En tiedä mikä asiakkaidemme kokemus on
- Emme osaa katsoa toimintaamme asiakkaiden silmin
- Emme kerää asiakaspalautetta
- Keräämme asiakaspalautetta, mutta emme hyödynnä sitä
- Meillä ei ole palveluidentiteettiä, on vain erillisiä ohjeistuksia
- Ihmisemme tulkitsevat hyvän palvelun kukin omalla tavallaan
- Tukifunktioidemme ihmiset eivät miellä että heidänkin tekemisensä vaikuttaa asiakaskokemukseen
- Emme ole määritelleet asiakkaan polkua, tai mitä polun eri pisteissä tulee tapahtua
- Emme tiedä miten asiakaskokemusta johdetaan
- Asiakaskokemus ei ole johtoryhmämme agendalla
- Kukaan meillä ei koe olevansa vastuussa asiakaskokemuksesta
- Esimies ei anna meillä positiivista eikä korjaavaa palautetta
Jos tuntuu, niin näin me teemme:
- Me autamme katsomaan toimintaanne asiakkaiden silmin
- Luomme yhteisen ja ymmärrettävän palveluidentiteetin
- Löydämme palvelupolun kriittisimmät pisteet asiakaskokemuksen kannalta
- Menetelmämme on osallistaa henkilökuntaanne laajasti koko palvelupolun varrelta
- Oivallutamme asiakaskokemuksen kuuluvan yrityksessä kaikille työtehtävästä riippumatta
- Tarjoamme vaihtoehtoisia testattuja keinoja jalkauttaa asiakaskokemuskonsepti arkeenne
- Tuemme vahvasti asiakaskokemuksen johtamisessa
- Asiakaskokemuskonseptilla ei ole arvoa ellei se toteudu ja paranna asiakkaan kokemusta