Oma myyntitiimimme ei enää pysty vastaamaan kasvavaan uusasiakashankinnan tarpeeseemme
Tuntuuko tutulta?
- Myyjämme eivät tapaa riittävästi uusia asiakkaita
- Haluamme että myyjämme käyttävät aikaa tuottavampaan tekemiseen
- Myyjämme eivät uskalla soittaa
- Kylmille kontakteille soittaminen koetaan epämiellyttäväksi
- Meiltä puuttuu työkalut systemaattiseen soittotyöhön ja raportointiin
- Myyjämme eivät osaa perustella tapaamisen arvoa puhelimessa
- Emme pysty soittamaan joka viikko systemaattisesti
- Emme osaa rakentaa soittolistoja
- Meillä ei ole rakennettu erillistä outbound-mallia
- Meillä ei ole keinoa seurata mitä tapaamisissa tapahtuu
Me autamme:
- Soittaminen vaatii aikaa ja sitoutumista ja tekemisen täytyy olla systemaattista.
- Varmistamme että myyjänne käyvät tapaamassa myös uusia asiakkaita
- Olemme säännöllisesti yhteydessä haluamaanne kohderyhmään tapaamisen sopimiseksi
- Raportoimme teille viikoittain keskusteluiden etenemisestä, samalla saatte arvokasta tietoa markkinastanne
- Sparraamme omia soittajianne ja jaamme testattuja, hyviksi koettuja käytäntöjä
- Autamme varmistamaan laadun prospektoinnissa ja kontaktoinnissa
- Toimitamme tarvittaessa koko myyntiprosessin alkuvaiheen palveluna
- Vuokraamme henkilökuntaamme auttamaan paikanpäälle outbound-toimintojen rakentamisessa
- Huomioimme palvelussamme jo olemassa olevan markkinoinnin automaationne sekä sisäiset ja ulkoiset digitaaliset viestintäjärjestelmät
- Muutostukitiimimme varmistaa että yhdessä sovittu tekeminen toteutuu
- Hallinnoimme asiakkaidemme B2B-chat ympäristöjä