Oma myyntitiimimme ei enää pysty vastaamaan kasvavaan uusasiakashankinnan tarpeeseemme

Tuntuuko tutulta?

Myyjämme eivät tapaa riittävästi uusia asiakkaita
Haluamme että myyjämme käyttävät aikaa tuottavampaan tekemiseen
Myyjämme eivät uskalla soittaa
Kylmille kontakteille soittaminen koetaan epämiellyttäväksi
Meiltä puuttuu työkalut systemaattiseen soittotyöhön ja raportointiin
Myyjämme eivät osaa perustella tapaamisen arvoa puhelimessa
Emme pysty soittamaan joka viikko systemaattisesti
Emme osaa rakentaa soittolistoja
Meillä ei ole rakennettu erillistä outbound-mallia
Meillä ei ole keinoa seurata mitä tapaamisissa tapahtuu

Me autamme:

Soittaminen vaatii aikaa ja sitoutumista ja tekemisen täytyy olla systemaattista.
Varmistamme että myyjänne käyvät tapaamassa myös uusia asiakkaita
Olemme säännöllisesti yhteydessä haluamaanne kohderyhmään tapaamisen sopimiseksi
Raportoimme teille viikoittain keskusteluiden etenemisestä, samalla saatte arvokasta tietoa markkinastanne
Sparraamme omia soittajianne ja jaamme testattuja, hyviksi koettuja käytäntöjä
Autamme varmistamaan laadun prospektoinnissa ja kontaktoinnissa
Toimitamme tarvittaessa koko myyntiprosessin alkuvaiheen palveluna
Vuokraamme henkilökuntaamme auttamaan paikanpäälle outbound-toimintojen rakentamisessa
Huomioimme palvelussamme jo olemassa olevan markkinoinnin automaationne sekä sisäiset ja ulkoiset digitaaliset viestintäjärjestelmät
Muutostukitiimimme varmistaa että yhdessä sovittu tekeminen toteutuu
Hallinnoimme asiakkaidemme B2B-chat ympäristöjä

Apua ja ajatuksia