Haluaisitko kasvattaa yrityksesi myyntiä vähintään 10% vuodessa?

Kestävin tapa kasvattaa yritystäsi, on saada kasvava määrä päätöksiä asiakkailtasi

Eikö kuulostakin älyä loukkaavan yksinkertaiselta?

Kyllä, sitähän se onkin.

Kysymys kuuluukin: onko sinulla ennustettavasti toimiva prosessi päätösten saamiseen asiakkailtasi?

Tämän valmennuksen avulla saat myyntisi johtamiseen mallin, jolla pystyt aikaansaamaan kaksinumeroisen kasvun.

Kaksinumeroisen kasvun kone -valmennuksen avulla opit:

  • PROSPEKTOIMAAN – Päätä, mistä suunnasta löydät myyntisi kannalta vipuvoimaisimmat asiakkaat

  • PALVELEMAAN – Synnytä asiakasehdokkaissa kiitollisuudenvelkaa ja luottamusta

  • PYYTÄMÄÄN – Varmista, että asiakas tietää sinun odottavan häneltä päätöstä – ja auta häntä päättämään

  • PONNISTELEMAAN – Luo pohja pitkälle asiakassuhteelle ylitoimittamalla annetut lupaukset

  • PROMOAMAAN – Kerää saavutetut tulokset talteen ja tee niistä todisteita kyvystäsi lunastaa annetut lupaukset

  • PYYTÄMÄÄN LISÄÄ: Mitä asiakkuuksia sinun kannattaisi kasvattaa – ja miksi?

Hyödyt valmennuksesta todennäköisimmin, jos olet kasvuhaluinen yrittäjä tai myyntijohtaja

Valmennuksen sisältö

  1. 1
    • Tervetuloa rakentamaan kaksinumeroisen kasvun konetta

  2. 2
    • Prospektoinnin kuntoon laittaminen tuottaa hämmästyttäviä tuloksia

    • Prospektoinnin vaiheet

    • Prospektoinnin johtaminen

    • Prospektoinnin sudenkuoppia

    • Kotitehtäviä prospektoinnin johtamiseen

    • Miksi kontaktointi jää tekemättä?

    • Kontaktoinnin systematiikan johtaminen

    • Kontaktoinnin laadun johtaminen

    • Kontaktoinnin asiakaskokemuksen johtaminen

    • Kontaktoinnin sudenkuoppia

  3. 3
    • Ennen kauppaa pitää palvella

    • Asiakas valitsee sen, joka palvelee parhaiten

    • Johda aikaa ja kohtaamisia

    • Mahdollisia sudenkuoppia palvellessa

  4. 4
    • Määrittele, mikä on tarjous

    • Näin johdat tarjousvaihetta

    • Päätöksen pyytäminen jännittää

    • Näin johdat päätöksen pyytämistä

  5. 5
    • Todista, että asiakas on tehnyt hyvän päätöksen

    • Ponnistelun johtaminen

  6. 6
    • Muista kertoa, mitä asiakas sai

    • Promoa-vaiheen johtaminen

  7. 7
    • Pyydä lisää -vaihe

    • Myyntiresurssien kohdistaminen

  8. 8
    • Rakenna oma kaksinumeroisen kasvun koneesi

Aloita myyntisi kasvattaminen nyt

Asiakaslupauksemme on, että tämän mallin avulla yrityksesi kasvaa vähintään 10% vuodessa (olettaen tietysti, että sinä teet oman osasi).

Laske sinä omilla luvuillasi, onko 10% kasvu 497 euron arvoinen vai ei.

Todennäköisesti on.

Noudatamme digitaalisissa tilauksissa kuluttajasuojalain mukaista 14 päivän kaupan peruutusoikeutta. Digitaalisen palvelun peruutusaika käynnistyy sopimuksen solmimishetkellä. Jatkuvissa jäsenyyksissä peruutusaika koskee koko jäsenyyden (ei tilauskauden) 14  ensimmäistä päivää.