Myymälämyynnin johtaminen – digitaalinen valmennus

Myymälämyynnin johtamisen 7 kulmakiveä

Suomen noin 30 000 myymälää yhdistää moni tekijä. Riippumatta siitä, mitä myyt ja missä, myymälämyynnin johtamisessa on enemmän yhteistä kuin erityistä. Myymälässäsi työskentelee ja asioi ihmisiä, joilla on huolia, haaveita, toiveita ja tavoitteita. Tässä valmennuksessa käsittelemme ihmisten johtamista myymälämyynnin kontekstissa.

Myymälämyynnin lainalaisuudet eivät riipu…

  1. myymäläsi toimialasta
  2. myymäläsi sijainnista
  3. myymäläsi koosta

Vuosien varrella olemme saaneet huomata, että lähes jokainen johtaja kokee, että hänen haasteensa ovat ainutlaatuisia – vaikka niillä on enemmän yhteistä kuin eroavaisuuksia.
Useimmiten jo perusasioiden hoitaminen mallikkaasti ja systemaattisesti johtaa tulosten merkittävään paranemiseen. Tämän jälkeen voidaan lähteä ratkomaan vaikeampia, myymäläkohtaisia haasteita.

Suomen noin 30 000 myymälää yhdistää moni tekijä

Riippumatta siitä, mitä myyt ja missä, myymälämyynnin johtamisessa on enemmän yhteistä kuin erityistä.

  1. Myymälässäsi työskentelee ihmisiä, joilla on huolia ja haaveita, toiveita ja tavoitteita
  2. Myymälässäsi asioi ihmisiä, joilla on jokin tarve, johon voit vastata
  3. Näiden kahden ihmisryhmän yhteen saattaminen sellaisella tavalla, että asiakkaat ilahtuvat ja myyjät onnistuvat ratkaisee sen, miten kassakoneesi laulaa
  4. Tämä on ennen kaikkea ihmisten johtamisen haaste

Ammattilaiset palvovat perusasioita

Kuten sanottua, valtaosassa Suomen myymälöistä tulosten paranemiseen riittää se, että varmistetaan perusasioiden tekeminen säännöllisesti korkealla tasolla.

Tästä syystä olemme koostaneet verkkovalmennuksen nimenomaan näiden seitsemän kulmakiven ympärille.

Olitpa sitten tuore myymäläpäällikkö tai vuosien varrella perusasioista huomaamattasikin harhautunut konkari, tämän valmennuksen avulla opit tai palautat mieleesi, minkä perustekemisen kautta rakennat sellaisen kivijalan, jolle voit rakentaa myymäläsi seuraavan kasvuvaiheen.

Kenelle valmennus sopii?

  1. Myymäläyrittäjille
  2. Myymäläpäälliköille, jotka vastaavat myymälän tuloksesta
  3. Myyjille, joita kiinnostaa esimiesasema

Tärkeimpiä aiheitamme ovat

  1. Päivittäisjohtamisen systematiikka ja tärkeimmät johtamistilanteet
  2. Kohtaamisen johtaminen – asiakkaan näkökulma esiin
  3. Myyjien tekemisen johtaminen – kriittisen tekemisen miksi, mitä, miten
  4. Yksilöjohtaminen – sisäinen motivaatio ja merkityksellinen palaute
  5. Asiakaslupauksen johtaminen.
  6. Myymälän tunnelman johtamisen 7 keinoa
  7. Asiakkuuksien johtaminen

Valmentajanasi toimivat Jonna Grönbärj ja Katja Gunnelius.

Saammeko palvella?

Myymälämyynnin 7 Kulmakiveä -valmennuksen hinta on 297€ (sis. alv)

Mikäli haluat maksaa valmennuksen laskulla, tee tilaus sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@suksee.fi. Kerro meille tilauksessa seuraavat tiedot: valmennukseen osallistuvien sähköpostiosoitteet, laskutustiedot ja käyttöoikeuksien määrä.

Osta tästä